Το πασχαλινό τους μήνυμα στέλνουν τρία ακόμη ποδοσφαιρικά σωματεία της Κέρκυρας, μέσω των παρακάτω ανακοινώσεων τους:
Α.Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΤΡΙΤΗ:
«Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του Αστέρα εύχονται καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο!
ΑΟ Αστέρας Πετριτή»
Α.Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΥΜΦΩΝ:
«Τις θερμότερες ευχές από την οικογένεια του Αχιλλέα Νυμφών. Το φως της Αναστάσεως να δώσει υγεία και χαρά σε όλους!»
Α.Ο ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΦΡΑΣ:
«Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ ΑΦΡΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ».














