Τις θερμές τους ευχές, μέσω των παρακάτω ανακοινώσεών τους, εκφράζουν τρείς από τις πλέον αξιόλογες ποδοσφαιρικές Ακαδημίες της Κέρκυρας:
Α.Γ.Σ ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΝΟΝΙΟΥ:
Η ακαδημία μας σας εύχεται καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία σε εσάς και του αγαπημένους σας!
ΡΟΜΑ:
Η οικογένεια της
Η οικογένεια της ΡοΜα Ακαδημία Ποδοσφαίρου Κέρκυρας εύχεται σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία σε εσάς και τις οικογένειές σας! Εύχομαι να ξεπεράσουμε σύντομα αυτή την κατάσταση και να μπούμε και πάλι στα γήπεδα παρέα με τους μικρούς μας φίλους»!!!
ΣΧΟΛΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΑΟ ΚΟΝΤΟΚΑΛΙ:
«Οι ημέρες της καθημερινότητας μας είναι δύσκολες και διαφορετικές γι’ αυτό χρειαζόμαστε υπομονή και επιμονή για να αντέξουμε και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα μας. Η Σχολή μας σας εύχεται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση».














