Το πασχαλινό του μήνυμα στέλνει ο Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Κέρκυρας, μέσω της παρακάτω ανακοίνωσής του:
«Σήμερα που ο χρόνος δείχνει να χάνει την πραγματική του διάσταση, η ελπίδα για “Ανάσταση” αποκτά ξεχωριστή σημασία.
Οι άνθρωποι του Ν.Α.Ο.Κ. εύχονται Καλό Πάσχα, με δύναμη και υγεία για όλο τον κόσμο»














