Η ΑΕ Λευκίμμης , με κείμενο που ανέβασε στην σελίδα της στο facebook, συγχαίρει τους λιλιπούτειους ποδοσφαιριστές της ομάδας Κ14 του συλλόγου, οι οποίοι στο 4ο Διεθνές Τουρνουά Ποδοσφαίρου Μωραιτίκων (που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο Τρίτη 18-Πέμπτη 20 Ιουνίου) κατέλαβαν την 1η θέση, νικώντας στα πέναλτι την αντίστοιχη του ΟΦΑΜ με 5-4, αφού ο κανονικός αγώνας και η παράταση βρήκαν τις δύο ομάδες ισόπαλες με σκορ 1-1.
Η σχετική ανάρτηση, έχει ως εξής:
«Ο πρόεδρος και το ΔΣ της Αθλητικής Ένωσης Λευκίμμης συγχαίρουν την ομάδα Κ14 καθώς και τους προπονητές του συλλόγου μας για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην διοργάνωση “4th Moraitika International Soccer Tournament by N!CK’S 2019»”.














