Δίχως προβλήματα, συνεχίζει ο Μέγας Αλέξανδρος το πρόγραμμα της προετοιμασίας του, που πραγματοποιείται στο γήπεδο του Ολύμπου, στην Καλλιθέα Καναλίων, το οποίο αποτελεί τη νέα έδρα της ομάδας.
Η επίσημη «πρώτη» του «Βασιλιά», έγινε την περασμένη Τρίτη (1η Σεπτεμβρίου), υπό την επιμέλεια του Κοσμά Μπολάνο, που φέτος θα βρίσκεται στον πάγκο του σωματείου.
Να επισημανθεί ότι στην προεδρία του συλλόγου παραμένει ο Νώντας Κρητικός, ενώ καθήκοντα Αντιπροέδρου έχει αναλάβει ο Αργύρης Τανγκαλίδης, ο οποίος στο πολύ πρόσφατο παρελθόν είχε διατελέσει διοικητικό στέλεχος του ΑΟ Κοντοκαλίου και της Ομόνοιας Γαστουρίου.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














