Η διοίκηση του ΟΦΑΜ γνωστοποιεί την ένταξη του Τόλη Παπαδόπουλου στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας, ενισχύοντας έτσι ακόμη περισσότερο την αμυντική της γραμμή
Πρόκειται για 29χρονο σεντερ-μπακ, που προέρχεται από διετή θητεία στην ΑΕ Λευκίμμης. Παρόλο που τον περασμένο Ιούλιο η «Βασίλισσα» του νότου είχε ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Κιλκισιώτη στόπερ, εν τέλει οι δυο πλευρές οδηγήθηκαν σε «διαζύγιο», με τον παίκτη να… μετακομίζει στον Άγιο Ματθαίο.
Ας δούμε την σχετική ανακοίνωση του ΟΦΑΜ
«Ο ΟΜΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟ.
Ο ΚΙΛΚΙΣΙΩΤΗΣ 29ΧΡΟΝΟΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ Γ’ ΕΘΝΙΚΗΣ .ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ(Β’ΕΘΝΙΚΗ)ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΑΖΩΡΟΥ
ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Α.Ε.ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ.
ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠ’ΌΛΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ













