Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Κέρκυρας επέβαλλε την παρακάτω ποινή σε ποδοσφαιριστές που αποβλήθηκαν με δεύτερη κίτρινη κάρτα στην 1η αγωνιστική του τοπικού Κυπέλλου:
• Μία αγωνιστική, χωρίς χρηματικό πρόστιμο:
Ανδρέας Πλασκασοβίτης (ΑΟ Μεσογγής)
Χαράλαμπος Νικομάνης (ΑΟΚ Φαίαξ Μαραθιά)
Αντώνης Γιαννιώτης (Ηεακλής Σφακερών)














