Η Αναγέννηση Περιβολίου, έχοντας ως σκοπό (για μια ακόμη χρονιά) να έχει μια αξιόλογη πορεία στην Α1 Κατηγορία και θέλοντας να κρατήσει στο δυναμικό της παίκτες-«κλειδιά» του περυσινού ρόστερ, που συνέβαλαν στην κατάκτηση της 6ης θέσης του βαθμολογικού πίνακα, μετά τους Παναγιώτη Γιαννακόπουλο και Στέλιο Μαραβελάκη, ανανέωσε την συνεργασία της και με τον Κώστα Βλάσση.
Το σχετικό δελτίο Τύπου του συγκροτήματος της νότιας Κέρκυρας, έχει ως ακολούθως:
«Δεν χρειάστηκαν παρά ελάχιστα λεπτά για να ανανεωθεί η συνεργασία με τον Κώστα Βλάσση, που ήταν ένας από τους βασικότερους παίχτες της περσινής χρονιάς. Ο πρόεδρος και το Δ.Σ του εύχονται ολόψυχα κάθε επιτυχία».














