Δίχως νικητή και χωρίς γκολ (0-0) τελείωσε η φιλική αναμέτρηση του Νέου 2017 με τον ΠΑΟ Κορακιάνας, που διεξήχθη χθες Σάββατο (19/9), στο γήπεδο του Ολύμπου, στην Καλλιθέα Καναλίων.
Το ματς αποτελούνταν από δύο 40λεπτα ημίχρονα, με τους «γαλάζιους» του Μιχάλη Κονισπολιάτη να χάνουν στο 25′ την τεράστια ευκαιρία για να σκοράρουν, όταν σε εκτέλεση πέναλτι του νεοαποκτηθέντα Βαλέριου Καρύδη, η μπάλα πέρασε άουτ.
Καθήκοντα διαιτητή εκτέλεσε ο ποδοσφαιριστής του Νέου 2017, Λευτέρης Σγούρος.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














