Μπορεί στον ΑΟ Κοντοκαλίου να μην έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το θέμα του προπονητή της καινούργιας περιόδου, ωστόσο το νεοεκλεγέν Δ.Σ. κινεί τις διαδικασίες για τη στελέχωση του ρόστερ.
Βάσει των πληροφοριών του CORFUCORNER.GR, τρεις πολύ αξιόλογοι πρώην ποδοσφαιριστές του ΑΟΚ είναι πάρα πολύ πιθανό να επανενταχθούν στην ομάδα και να την ενισχύσουν στο επερχόμενο Πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας. Ο λόγος, για τον Μιχάλη Βραχλιώτη του Αστέρα Λιαπάδων, τον Αναστάσιο (ή Τάτση) Δολιανίτη της ΑΕ Φαιάκων και τον Σπύρο Γκερέκο του Ηρακλή Αγίων Δέκα.
Η Διοίκηση του Στέφανου Παππά βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τους προαναφερόμενους παίκτες και οι περιπτώσεις τους είναι σε πολύ καλό δρόμο.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














