Με ένα ακόμα μετάλλιο, το τέταρτο για τον κερκυραϊκό στίβο, ολοκληρώθηκε προχθές Κυριακή (23/6) στην Κατερίνη το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20, με τους νεαρούς αθλητές και αθλήτριες να αφήνουν καλές εντυπώσεις, ενόψει των υποχρεώσεων τους στις εκδηλώσεις της Εθνικής Ομάδας.
Ο Σπύρος Δουκατέλης του Κερκυραϊκού Γ.Σ, τερμάτισε δεύτερος στον τελικό των 200μ εφήβων, με χρόνο 21”90 και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, ενώ πρώτος βγήκε ο 17χρονος Γιάννης Καρυοφύλλης (ΓΑΣ Σκάλας) ο οποίος έφυγε γρήγορα στην εκκίνηση των 200 μ. και σταδιακά αύξησε τόσο τον ρυθμό, όσο και τη διαφορά με τους αντιπάλους του, για να τερματίσει με 21.59, πολύ κοντά στο ατομικό του ρεκόρ 21.41,. Στην τρίτη θέση (και αρκετά πίσω) βρέθηκε ο Μιχάλης Παπούτσογλου (Διομήδης Ξάνθης,) με 22.27.
Ρεπορτάζ:ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














