Την αισιοδοξία του ότι ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας θα πράξει το καθήκον του και θα προχωρήσει στην υλοποίηση της ανακατασκευής του γηπέδου του χωριού, εξέφρασε ο Κεραυνός Αγίου Νικολάου, ο οποίος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
“Θέλοντας να είμαστε politically correct, η πληροφόρηση για την πρόταση του Δημάρχου, δεν έγινε από τον κ. Νικόλαο Ρέβη νομικό μας εκπρόσωπο και δεν ήταν επίσημη. Η πληροφορία αυτή έφτασε σε εμάς μέσω διαρροών.
Έχοντας ως στόχο λοιπόν να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανότητα μιας τέτοιας πρότασης συντάξαμε την σαββατιάτικη ανακοίνωση η οποία κατά τα άλλα μας εκφράζει μέχρι και το τελευταίο σημείο στίξης.
Εμείς παραμένουμε αισιόδοξοι και περιμένουμε η Δημοτική Αρχή να υλοποιήσει το έργο όπως οφείλει.
Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για το γήπεδο και την αξιοπρέπειά μας με ψηλά το κεφάλι”!!














