Ενόψει του σαββατιάτικου εντός έδρας αγώνα με την Ομόνοια Γαστουρίου, που θα διεξαχθεί στο Εθνικό Στάδιου του νησιού, ο ΑΟ Κέρκυρα εξέδωσε την ακόλουθη ευχαριστήρια ανακοίνωση:
“Οι προετοιμασίες για τον πρώτο επίσημο εντός έδρας αγώνα συνεχίζονται . .
Ευχαριστούμε ως ΔΣ του ΑΟ ΚΕΡΚΥΡΑ τον Πρόεδρο Κο Λυκούρη Σταμάτη, την διοίκηση του ΕΑΚ το προσωπικό του , ιδιαίτερα τον Κο Ιωσήφ Μισφούτ και τους Vourligans για την συνεχή και αδιάκοπη συνεισφορά τους” .














