Αναφορικά με τον αγώνα της Α΄ Φάσης του Κυπέλλου της ΕΠΣ Κέρκυρας, κόντρα στον Αστέρα Λιαπάδων, εξεδόθη από την ΓΕ Παλαιοκαστριτών η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Τετάρτη 30 Σέπτεμβριου η ομάδα μας ξεκινάει τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της απέναντι στον Αστέρα Λιαπαδων για τον θεσμό του κυπέλλου ένας θεσμός αναγκαστικός για την ομάδα μας παρόλα τα πολλά προβλήματα λόγω υποχρεώσεων παιχτών στις εργασίες τους
Η ομάδα μας ενημερώνει ότι το παιχνίδι είναι κεκλεισμένων των θυρών για λόγους υγείας με ανώτατο όριο 40 ατόμων για κάθε ομάδα
Επίσης η ομάδα μας δεν φέρει καμία αντιπαλότητα με κανενα σωματείο …πληροφορία προς πάσα κατεύθυνση»
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














