Μέσω της ακόλουθης ανάρτησής του στο facebook, ο ΣΔΠ Κέρκυρας ενημερώνει για την παρουσία του Γιώργου Αρμενιάκου στην Γενική Συνέλευση της Ο μοσπονδίας Διαιτητών Ποδοσφαίρου Ελλάδας:
«Ο πρόεδρος του συνδέσμου διαιτητών ποδοσφαίρου Κέρκυρας κ ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΣ ΓΕΏΡΓΙΟΣ παραβρέθηκε σήμερα 27/9 στην γενική συνέλευση της Ο.Δ.Π.Ε όπου είχαμε διοικητικό οικονομικό απολογισμό εκλογές αρχαιρεσίες Δ.Σ της ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑΣ και άλλα πολλά και ενδιαφέροντα που έχουν να κάνουν για την επόμενη ημέρα στην Ελληνική διαιτησία που θα έχουν άμεση ισχύει και για την Κερκυραϊκή διαιτησία νεότερα σύντομα».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ












