Ενόψει της επανεκκίνησης του Πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής, ο ΟΦΑΜ συνεχίζει την προετοιμασία του, δίχως ο Σάββας Σιδερόπουλος να αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα.
Την περασμένη Τετάρτη (31/3) η ομάδα είχε ρεπό, ενώ ο προγραμματισμένος για χθες Πέμπτη φιλικός αγώνας με αντίπαλο τον ΑΟ Κασσιώπης, εν τέλει ματαιώθηκε.
Αύριο Σάββατο, πριν την απογευματινή προπόνηση, οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο του σωματείου θα υποβληθούν στα καθιερωμένα εβδομαδιαία Covid Tests.













