Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Κρίκετ, όπως αυτό προέκυψε από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Τρίτη (30 Μαρτίου).
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε την αμέσως επόμενη ημέρα Τετάρτη, ενώ το ΔΣ συμπληρώθηκε από τον εκπρόσωπο των αθλητών, που είναι ο Αλέξανδρος Ανεμογιάννης.
Παραθέτουμε αναλυτικά, την σύνθεση του νέου ΔΣ:
Πρόεδρος: Κυριάκος Κατσώρας
Αντιπρόεδρος: Στυλιανός Γούστης
Γενικός Γραμματέας: Νικόλαος Κοσκινάς
Ειδικός Γραμματέας: Σπυρίδων Σπάης
Ταμίας: Βαρβάρα Κεστεκίδη
Έφορος: Γεώργιος Μωραΐτης
Σύμβουλος: Εμμανουήλ Ορφανουδάκης
Εκπρόσωπος Αθλητών: Αλέξανδρος Ανεμογιάννης














