Με την φανέλα του ΑΟ Κερκυραϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την νέα ποδοσφαιρική σαιζόν ο εκ των καλυτέρων παικτών του νησιού μας, Βασίλης Πετρόγιαννης, όπως ενημερώνει η Διοίκηση του Βασίλη Αργυρού μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου της:
“Ο αρχηγός συνεχίζει !
Ο ΑΟ ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον αρχηγό της ομάδας, Βασίλη Πετρόγιαννη.
Με την εμπειρία, την προσωπικότητα και την αγωνιστική του παρουσία, ο Βασίλης αποτέλεσε έναν από τους πρωταγωνιστές της περσινής πρωταθληματικής πορείας και θα συνεχίσει να ηγείται της προσπάθειας του συλλόγου και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αρχηγέ, σου ευχόμαστε υγεία και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τα χρώματα του ΑΟ Κερκυραϊκού.
Μία ομάδα • όλοι μαζι”












