Μίλαγε, μίλαγε, μίλαγε, αλλά επί της ουσίας ήταν σαν να μην έλεγε τίποτα! Και φυσικά, όπως συνηθίζει, απέφυγε να κάνει την αυτοκριτική του…
Αναφερόμαστε βεβαίως στον Ιωάννη Σφακιανάκη, τον Αθηναίο προπονηταρά, επιχειρηματία και -πάνω απ’ όλα- άνθρωπο (το σωστό να λέγεται), ο οποίος στο Αθλητικό Κέντρο της ΕΠΣ Κέρκυρας παραχώρησε συνέντευξη στον Γιώργο Θεοδώρου (φούρναρης στο βασικό του επάγγελμα), που μεταδόθηκε από το CORFU TV το βράδυ της Παρασκευής (2/10).
Η συνέντευξη ήταν παντελώς αδιάφορη, διανθισμένη με ασάφειες. Λίγο έλειψε να μας πάρει ο ύπνος! Ο «προσκεκλημένος», ως… ειδήμων, αναφέρθηκε στην Ακαδημία του και γενικά στις υποδομές, καθώς και στην γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου που «σκαρώνει». Εκείνο που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση, είναι ότι ο εν λόγω κύριος, κάθε τρεις και λίγο, επέρριπτε ευθύνες και υπαιτιότητα στους γονείς των παιδιών! Προφανώς εσείς, οι προπονητές, δεν φταίτε σε τίποτα, έτσι κύριε Σφακιανάκη; Αθώες περιστερές!
Την καλύτερη ατάκα, ο Γλυφαδιώτης την φύλαγε για το τέλος, όπου ευχαρίστησε τον κύριο Θεοδώρου που πήγε στον χώρο του. Μάλλον, κύριε Σφακιανάκη, ξεχνάτε ότι το ενωσιακό γήπεδο δεν σας ανήκει, αφού το έχετε νοικιάσει από την ΕΠΣΚ. Να προσέχετε, λοιπόν, τι λέτε…














