Ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το ρόστερ του, ο ΟΦΑΜ, ήρθε σε συμφωνία με τον Γεωργιανό χαφ, Αλέξανδρο Μαμρικισβίλι
Το σχετικό δελτίο Τύπου του συλλόγου του Αγίου Ματθαίου, έχει ως εξής:
«Η ομαδα μας ειναι στην ευχάριστη θεση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασιας της με τον ποδοσφαιριστή Αλεξανδρο Μαμρικισβιλι.
Ο Αλεξανδρος αγωνίζεται στο χωρο του κέντρου και εχει φορέσει τη φανέλα της Αθλητικής Ενωσης Διδυμοτείχου και πέρσι αγωνιζόταν στον Ιπποκράτη Αλεξανδρούπολης.
Η οικογένεια του ΟΦΑΜ τον καλωσορίζει και του εύχεται μια καλη ποδοσφαιρική χρονιά με υγεια και επιτυχιες».














