Την ερχόμενη Τετάρτη (2 Νοεμβρίου) θα παιχθεί το δεύτερο 45λεπτο του αγώνα της 3ης αγωνιστικής της Α1′ τοπικής Κατηγορίας μεταξύ Κρόνου Αργυράδων – Θιναλιακού Αχαράβης, που είχε διακοπεί την περασμένη Κυριακή (23/10), λόγω έντονης αδιαθεσίας του διαιτητή Κώστα Τόμπρου.
Καμία από τις διαγωνιζόμενες ομάδ;ς δεν υπέβαλλε στο Φύλλο Αγώνα ένσταση για αντικανονική διακοπή του παιχνιδιού και γι’ αυτό δεν τίθεται περίπτωση να γίνει από την αρχή.
Έτσι, το ματς στο Δημοτικό γήπεδο Περιβολίου θα συνεχιστεί από το 46ο λεπτό, με το αποτέλεσμα να είναι στο 0-0.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














