Από την προσεχή Δευτέρα (26 Οκτωβρίου), όπως πληροφορούμαστε, θα ξαναλειτουργήσει η Γραμματεία της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κέρκυρας.
Μετά τον εντοπισμό επιβεβαιωμένου κρούσματος κορωνοϊού σε υψηλόβαθμο στέλεχος του προεδρείου, στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής έγινε απολύμανση και από την περασμένη Τετάρτη (21/10) οι εγκαταστάσεις «σφραγίστηκαν» για 5 μέρες.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














