Η συντριβή του ΑΟ Παξών από την Ολυμπιάδα στις Καρουσάδες με σκόρ 7-0, την προπερασμένη Κυριακή (6-11), για την 5η αγωνιστική της Α1 Κατηγορίας ΕΠΣ Κέρκυρας, δημιούργησε «βαρύ» κλίμα στους κόλπους της ομάδας, η οποία ζητά συγγνώμη από τους φιλάθλους της.
Η ανακοίνωση που εξέδωσαν πριν από μερικές μέρες οι Παξινοί αναφέρει τα εξής:
«Οι ποδοσφαιριστές, ο προπονητής και το Δ.Σ της ομάδας μας, νιώθει την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη από τους φιλάθλους μας, για την τραγική εμφάνιση και τον αναπάντεχο διασυρμό από την ομάδα της Ολυμπιάδας με 7-0.
Συνεχίζουμε ενωμένοι και θα προσπαθήσουμε να επανέλθουμε στις καλές εμφανίσεις, αρχής γενομένης με το παιχνίδι με τον ΟΦΑΜ την ερχόμενη Κυριακή”.














