Αύριο Πέμπτη (13/2) το βράδυ θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΠΣ Κέρκυρας.
Η πρόσκληση προς τα μέλη του Συμβουλίου έχει ως εξής:
«Συνάδελφοι, καλείστε, σε εφαρμογή σχετικών άρθρων του καταστατικού (19, 33-37 και 41-42) και του κανονισμού λειτουργίας του Δ.Σ., σε έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. την Πέμπτη 13.2.2014, ώρα 20.30, στα γραφεία της Ένωσης, με θέματα ημερήσιας διάταξης:
1. Ορισμός ημερομηνίας σύγκλησης τακτικής Γ.Σ. μελών Ε.Π.Σ.Κ.
2. Απολογισμός επιτροπών.
3. Ενημέρωση και συζήτηση θεμάτων επιτροπών.
Ο Γεν. Γραμματέας, Παναγιώτης Ποζίδης».














