Με την φανέλα του Κρόνου Αργυράδων θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επερχόμενη ποδοσφαιρική σαιζόν στο Πρωτάθλημα της Α΄ τοπικής Κατηγορίας ο Άντονι Ίσερης, όπως γνωστοποιεί η Διοίκηση του σωματείου, μέσω του ακόλουθου δελτίο Τύπου της:
“Μια ακόμη ανανέωση συνεργασίας που μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στο στόχο μας για την κορυφή είναι αυτή του Άντονι Ισερη. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μαζί στην ομάδα μας αισθανόμαστε ότι ήδη και ο ίδιος νιώθει ότι βρίσκεται στο σπίτι κοντά σε ανθρώπους που τον αγαπούν και πιστεύουν σε αυτόν. Ένα παιδί υπόδειγμα η ήρεμη δύναμη της ομάδας χωρίς πολλά λόγια μα μόνο δουλειά. Σιδερένιος σε μια καλή χρονιά γεμάτη επιτυχίες και πολλές “ποδιές”













