Στην τελική του ευθεία μπαίνει το θέμα της ανακατασκευής του αγωνιστικού χώρου και των υπολοίπων εγκαταστάσεων στο γήπεδο του Ολύμπου, στην Καλλιθέα Καναλίων!
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ την σύναψη προγραμματικής σύμβασης με τον ΑΠΣ ΟΛΥΜΠΟΣ για την ανακατασκευή του γηπέδου(τοποθέτηση νέου συνθετικού τάπητα),με αρχικό προϋπολογισμό 100.000 ευρώ!!!
Έτσι, ο ιστορικός σύλλογος, όπως αναμένεται, θα αποκτήσει σύντομα νέες σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις!














