Σε μια σπουδαία μεταγραφική κίνηση προχώρησε ο Κρόνος Αργυράδων, καθώς ενέταξε στο ρόστερ του τον Δημήτρη Μπονέρη.
Ο Σερραίος φορ, πριν από λίγες μέρες αποδεσμεύτηκε από την ΑΕ Λευκίμμης και πλέον θα ενισχύει την… γραμμή κρούσης της ομάδας του Ρομπέρτο Μπολάνο.
Το σχετικό δελτίο Τύπου των «κυανόλευκων», έχει ως ακολούθως:
«Το Δ.Σ. του Κρόνου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον 24χρονο επιθετικό Δημήτρη Μπονέρη. Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην οικογένεια του Κρόνου και του ευχόμαστε υγεία και δύναμη. Όλοι μαζί για να πετύχουμε τους στόχους μας».
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














