Τον Νίκο Πουλημά, προσφάτως προβιβασθέντα στον πίνακα διαιτητών της Super League, όρισε η Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΣ Κέρκυρας για να διευθύνει τον Αγώνα Αλληλεγγύης (Σούπερ Καπ) ανάμεσα στον περσινό Πρωταθλητή της Ένωσής μας, Αστέρα Πετριτή, και τον περσινό Κυπελλούχο, Κρόνο Αργυράδων.
Βοηθοί του Πουλημά θα αποτελέσουν οι Θεοχάρης Σκορδίλης και Θωμάς Βλάσσης, ενώ καθήκοντα τέταρτου διαιτητή θα «εκτελέσει» ο Κώστας Τόμπρος.
Ο αγώνας ,μεταξύ του Αστέρα Πετριτή και του Κρόνου Αργυράδων θα διεξαχθεί σήμερα Τετάρτη (28/9), στο ενωσιακό γήπεδο του Κανονιού, με ώρα έναρξης τις 17:00.














