Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Κέρκυρας επέβαλλε τις εξής ποινές σε ποδοσφαιριστές:
• Μία αγωνιστική, χωρίς χρηματικό πρόστιμο:
Κ. Νικολάου (Ολυμπιάδα Καρουσάδων)
Μιχάλης Κονισπολιάτης (ΑΠΣ Μπενίτσες)
Δημήτρης Βασιλάκης (ΑΟ Βασιλάτικα)
Αλκέτ Σάλα (Ολυμπιακός Μαντουκιού)
Ευ. Παππάς (Ολυμπιακός Μαντουκιού)
• Τρεις αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 30 ευρώ:
Σπύρος Ντάικος (ΑΠΣ Μπενίτσες)
Σπύρος Ίντας (Αστέρας Μωραϊτίκων)
Στέφανος Μιχαλάκης (Κεραυνός Ποταμού)
• Οκτώ αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 80 ευρώ:
Μιλτιάδης Κούρκουλος (ΑΠΣ Μπενίτσες)
Επίσης, η Πειθαρχική Επιτροπή επέβαλλε τις ακόλουθες ποινές:
• Στο σωματείο Ολυμπιάδα Καρουσάδων επιβάλλεται χρηματική ποινή 50 ευρώ.
• Στο σωματείο Οδυσσέας Αυλιωτών επιβάλλεται χρηματική ποινή 50 ευρώ, ενώ απαλλάσσεται ο εκπρόσωπος του σωματείου, Σπύρος Πέρρος.
• Στο σωματείο Ηρακλής Αγ. Δέκα επιβάλλεται η ποινή της έγγραφης επίπληξης.
• Απαλλάσσεται το σωματείο ΑΟ Ομόνοια, ενώ στον εκπρόσωπο του σωματείου, Γιάννη Κοκαβέση, επιβάλλεται η ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για δέκα μέρες (από 19/2/2014 μέχρι και 28/2/2014).














