Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Κέρκυρας επέβαλλε τις ακόλουθες ποινές σε ποδοσφαιριστές:
• Μία αγωνιστική, χωρίς χρηματικό πρόστιμο:
Κώστας Μιχαλόπουλος (ΑΕ Φαιάκων), για την 1η αγωνιστική του Κυπέλλου
Ε. Μούτας (Ατρόμητος Άφρας), για την 2η αγωνιστική του Κυπέλλου
Άγγελς Μαρτίνος (Ηρακλής Σφακερών), για την 2η αγωνιστική του Κυπέλλου
Επίσης, το δικαιοδοτικό όργανο της Ένωσης έλαβε τις εξής αποφάσεις:
• Στο σωματείο Μέγας Αλέξανδρος επιβάλλεται η χρηματική ποινή των 50 ευρώ
• Στον εκπρόσωπο του σωματείου Μέγας Αλέξανδρος, Αργύρη Τανγκαλίδη, επιβάλλεται η ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους και στους χώρους των αποδυτηρίων για 30 μέρες (από τις 7/10/2020 μέχρι τις 5/11/2020) και χρηματικό πρόστιμο ύψους 100 ευρώ.
• Στον εκπρόσωπο του σωματείου Ομόνοια Γαστουρίου, Βίκτωρα Μέλο, επιβάλλεται η ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους και στους χώρους των αποδυτηρίων για 60 μέρες (από τις 7/10/2020 μέχρι τις 5/12/2020) και χρηματικό πρόστιμο ύψους 150 ευρώ.
• Στο σωματείο ΠΑΟ Κορακιάνας επιβάλλεται το χρηματικό πρόστιμο των 100 ευρώ.
• Στον ποδοσφαιριστή του σωματείου ΑΕ Καναλίων, Έντρι Χότζα, επιβάλλεται η ποινή του αποκλεισμού 12 αγωνιστικών και χρηματικό πρόστιμο 120 ευρώ.














