Μετά από παρέλευση σχεδόν ένα μήνα και κάτι των εκλογικών αρχαιρεσιών του Ολύμπου Κέρκυρας και τις πρώτες αντιδράσεις που δημιούργησε η επανεκλογή του Φώτη Σκλαβούνου, αλλά και τις αλλεπάλληλες ανακοινώσεις από πλευράς και των δυο μερών, θεωρήθηκε ότι είχε επέλθει η … νηνεμία στην Διοίκηση και μάλιστα ξεκίνησαν και τον προγραμματισμό, ενόψει της επερχόμενης ποδοσφαιρικής περιόδου
Σήμερα Τρίτη 8/7 όμως αποδείχθηκε πως τα φαινόμενα απατούν, καθώς πριν από λίγη ώρα δόθηκε στην δημοσιότητα επιστολή με θέμα την παραίτηση του Προέδρου, Φώτη Σκλαβούνου, του Αντιπροέδρου, Αναστάσιου Ρώσση και του μέλους του ΔΣ, Χαράλαμπου Στογιάννου, καθώς δεν είναι διατεθειμένοι να δεχθούν συμπεριφορές με εμφανή πρόθεση υπονόμευσης της Προεδρίας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν – μεταξύ άλλων- στο ακόλουθο κείμενο:















