Απόλυτα ευχαριστημένη από τη φιλοξενία των Παξών έμεινε η αποστολή του ΟΦΑΜ αναφορικά με την πρώτη αναμέτρηση των δύο ομάδων στα Προημιτελικά του Κυπέλλου της ΕΠΣΚ, την περασμένη Τετάρτη (22/11), που έληξε ισόπαλη με σκορ 3-3.
Οι Αγιομαθίτες εξέδωσαν ευχαριστήρια ανακοίνωση προς τους Παξινούς, το περιεχόμενο της οποίας έχει ως ακολούθως:
“Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη διοίκηση του ΑΟ Παξών, για τη φιλοξενία που επεφύλαξαν στην ομάδα μας στο σημερινό αγώνα Κυπέλλου. Πρόθεσή μας είναι ανταποδώσουμε τη φιλοξενία, στον επαναληπτικό αγώνα που θα διεξαχθεί στο γήπεδό μας”.














