Νέο 11μελές Διοικητικό Συμβούλιο προέκυψε στην Αναγέννηση Περιβολίου, μετά τις αρχαιρεσίες που διενεργήθηκαν στο σωματείο σήμερα Κυριακή (11/10).
Ας δούμε την σχετική ανακοίνωση του συλλόγου της νότιας Κέρκυρας:
«Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι σημερινές εκλογές για το σωματείο μας.
Εκλέχθηκαν οι :
Κουλούρης Βασίλειος, Νάος Γεώργιος, Μίαρης Προκόπιος, Κουλούρη Χριστίνα, Μίαρης Αναστάσιος, Κουλούρης Σπύρος, Μίτσουλης Σπύρος, Μίαρης Ιωάννης, Μίτσουλη Γεωργία, Φωτεινός Γεώργιος και Μίαρης Γαβριήλ.
Τις επόμενες μέρες θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση για να συσταθεί σε σώμα το νέο ΔΣ.
Ευχαριστούμε όλα τα μέλη και τους φίλους της Αναγέννησης που προσήλθαν στις σημερινές κρίσιμες εκλογές».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














