Πετυχαίνοντας από ένα γκολ σε κάθε ημίχρονο, ο Αστέρας Λιαπάδων νίκησε εκτός έδρας τον Μέγα Αλέξανδρο με 2-0, σε φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας που διεξήχθη χθες Τετάρτη (23/9).
Το ματς πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο του Ολύμπου, στην Καλλιθέα Καναλίων, σε δύο 40λεπτα ημίχρονα. Το «συγκρότημα» του Άκη Πανδή άνοιξε το σκορ στο 34′, με τέρμα του (υπό μεταγραφή) Αλέξανδρου Σουπιώνη «Ζήκου», ενώ στο 20′ της επανάληψης ο Δημήτρης Μποζικης «έγραψε» το τελικό 0-2 για τους Λιαπαδίτες.
Καθήκοντα διαιτητή, εκτέλεσε ο παλαίμαχος τερματοφύλακας (και νυν προπονητής), Κώστας Νέτης.
• Ρεπορτάζ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ














