Τα μέλη της νεοσυσταθείσας Υγειονομικής Επιτροπής της ΕΠΣ Κέρκυρας, κατά την προ μερικών ημερών συνάντησή τους με τους εκπροσώπους των τοπικών ποδοσφαιρικών σωματείων παρέδωσαν σε κάθε ομάδα από μια συσκευή με λέιζερ θερμομέτρησης, λόγων των αναγκών της εποχής.
Επ’ αυτού, η Ένωση εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Το Δ.Σ. της ΕΠΣ Κέρκυρας συγχαίρει και ευχαριστεί τους γιατρούς κυρίους Δαφνή Σπυρίδων, Καρδακάρη Σπυρίδων, Παπακωνσταντίνο Βασίλειο, Κοσκινά Νικόλαο, Δοκανάρη Νικόλαο, Προβατά Ιωάννη που έλαβαν την αξιέπαινη πρωτοβουλία να προμηθεύσουν με θερμόμετρα Layser όλα τα σωματεία της Ένωσής μας».














