Μεγάλη εντύπωση και έκπληξη προκαλεί η αιφνίδια παραίτηση τριών υψηλόβαθμων διοικητικών στελεχών του Ολύμπου Κέρκυρας και συγκεκριμένα του Προέδρου του σωματείου, Δημοσθένη Σφήκα (ΦΩΤΟ) και των μελών Φώτη Βλαχόπουλου και Νίκου Γαστεράτου.
Παραθέτουμε τα σχετικά δελτία Τύπου:
«Την παραίτηση του ανακοινώνει από την προεδρία του διοικητικού συμβουλίου Α.Π.Σ Όλυμπος ο πρόεδρος Δημοσθένης Σφήκας . Λόγοι καθαρά προσωπικοί».
«Την παραίτηση τους ανακοινώνουν από το διοικητικό συμβούλιο Α.Π.Σ Όλυμπος ο Φώτης Βλαχόπουλος και ο Νίκος Γαστεράτος. Λόγοι καθαρά προσωπικοί».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














