Μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου, η Ομόνοια Γαστουρίου γνωστοποιεί την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Χρήστο Πανταζή:
«Στην ομάδα μας θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν ο Χρήστος Πανταζής, ευχαριστούμε Χρήστο ευχόμαστε να έχεις μια σεζόν υγιής και με πολλά γκολ !!!
Vamos Ομόνοια» !!!














