Ο ΠΑΟ Κορακιάνας, μέσω της ακόλουθης ανακοίνωσής του γνωστοποιεί την συνέχιση της συνεργασίας του με τον τριαντάχρονο επιθετικό, Γιώργο Ανυφαντή, για την επερχόμενη ποδοσφαιρική σαιζόν:
«Η ομάδα μας ανακοινώνει την ανανέωση του Γιώργου Ανυφαντή και για την επόμενη αγωνιστική περίοδο ,με μεγάλη μας χαρά. Του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία» !!














