Ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το ρόστερ του, ο Κρόνος Αργυράδων, ήρθε σε συμφωνία με τον επιθετικό, Σπύρο Περδίκη.
Παραθέτουμε το σχετικό δελτίο Τύπου του σωματείου της νότιας Κέρκυρας:
«Άλλη μια προσθήκη για την ενίσχυση της επιθετικής γραμμής της ομάδας μας ο Σπύρος Περδικης που έχει αγωνιστεί σε Αστέρα Μωραιτικων και Αγιο Ματθαίο.
Καλως ήρθες στην οικογένεια του Κρόνου Αργυραδων και σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία»
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














