Οι φανατικοί οπαδοί του ποδοσφαιρικού σωματείου, ΑΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 1968, οι επονομαζόμενοι «VOURLIGANS», οργανώνουν εθελοντική αιμοδοσία για τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη από αίμα.
Η αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου, στο Κοινοτικό Γραφείο της Αλεπούς.
Παραθέτουμε την σχετική ανακοίνωση των VOURLIGANS:
«Καλούμε όλα τα μέλη του Σωματείου μας, τους φιλάθλους της ομάδας μας καθώς και συγγενείς, φίλους να δώσουν το παρόν στην αιμοδοσία που διοργανώνουν οι Vourligans. Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο ας βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














