Πριν από λίγες μέρες, μέσω ανακοίνωσής της, η ΕΠΣ Κέρκυρας έβαλε το… μαχαίρι στον λαιμό των σωματείων- μελών της, απειλώντας τα ότι θα στερηθούν το δικαίωμα της συμμετοχής τους στις τοπικές ποδοσφαιρικές διοργανώσεις (Πρωτάθλημα και Κύπελλο), καθώς και το δικαίωμα των μεταγραφικών κινήσεων, στην περίπτωση που δεν τακτοποιήσουν τις περυσινές οικονομικές του εκκρεμότητες απέναντι στην Ένωση.
Και πάμε στο απόλυτο κοντράστ! Την ίδια ακριβώς, η ΕΠΣ Κορινθίας γνωστοποίησε την απόφασή της να απαλλάξει τα δικά της σωματεία – μέλη από κάθε λογής οφειλή, προκειμένου να τα διευκολύνει στις αντίξοες συνθήκες της εποχής! Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του…
Για του λόγου το ακριβές, παραθέτουμε την σχετική ανακοίνωση της ΕΠΣ Κορινθίας:
«Γνωρίζουμε στα σωματεία μας πως λόγω της οικονομικής κρίσης και του COVID19 το διοικητικό συμβούλιο της Ε.Π.Σ. Κορινθίας θέλοντας να βοηθήσει τα σωματεία, αποφάσισε ομόφωνα όπως πάσης φύσεως οφειλές των σωματείων προς την Ε.Π.Σ. Κορινθίας έως και σήμερα, διαγράφονται και να μην ισχύουν».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














