Μετά από δυο χρόνια απουσίας από την Αναγέννηση Περιβολίου, ο Γιώργος Μίαρης επιστρέφει στα… πάτρια εδάφη!
Ο εν λόγω παίκτης φορούσε για δυο ποδοσφαιρικές σαιζόν την φανέλα του Κεραυνού Αγίου Νικολάου, στην Β ΄ και στην Α΄ Κατηγορία ΕΠΣΚ.
Το σχετικό δελτίο Τύπου του συλλόγου της νότιας Κέρκυρας, έχει ως εξής:
«Ο Α.Π.Σ. Αναγέννησης Περιβολίου ανακοινώνει την απόκτηση του Μίαρη Γιώργου. Ο Γιώργος επιστρέφει στην ομάδα μας μετά από δύο χρόνια που αγωνίστηκε με τα χρώματα του Αγίου Νικολάου με επιτυχία. Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία».














