Ο Οδυσσέας Αυλιωτών γνωστοποίησε την απόκτηση του 26χρονου επιθετικού, Ιωακείμ Χιουσένι, ο οποίος την περασμένη σαιζόν αγωνίστηκε αρχικά στην Ολυμπιάδα Καρουσάδων και κατόπιν στην ΑΕ Αρίλλα/ Καββαδάδων.
Επιβεβαιώθηκε έτσι πανηγυρικά το ρεπορτάζ που είχε αναρτήσει η ιστοσελίδα μας το περασμένο Σάββατο (22/8), με τίτλο «Τον Χιουσένι για αντι-Κυριζάκη θέλουν οι Αυλιώτες»
Παραθέτουμε το δελτίο Τύπου της βόρειας Κέρκυρας:
«Ο ΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ενημερώνει τους φίλους και τα μέλη του ότι ο Ιωακείμ Χουσιενι θα είναι μέλος του ανανεωμένου ρόστερ μας για την προσεχή αγωνιστική περίοδο .
Είμαστε σίγουροι ότι με την ποιότητα τη ποδοσφαιρική του αξία και τη σκληρή δουλειά θα συνεχίσει την παράδοση των μεγάλων επιθετικών που έχουν φορέσει τη φανέλα της ομάδας μας την τελευταία δεκαετία .
Το ΔΣ του εύχεται υγεία ,δύναμη και να δικαιώσει τις προσδοκίες μας γιατί είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορεί».














