Ο Αντώνης Κουρτέσης θα συνεχίσει τη θητεία του στον προεδρικό θώκο του Αστέρα Πετριτή, αφού στις πρόσφατες εκλογές πήρε… ψήφους εμπιστοσύνης από τα μέλη του συλλόγου!
Ο παράγοντας του σωματείου της νότιας Κέρκυρας επανεξελέγη στην προεδρεία, ενώ το νέο Διοικητικό Συμβούλιο απαρτίζεται από 9 ικανότατα και δραστήρια στελέχη.
Η ανακοίνωση της ομάδας για τη σύνθεση του Συμβουλίου αναφέρει τα ακόλουθα:
«Το νέο Δ.Σ., όπως αυτό προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της Κυριακής 2 Ιουνίου 2013 και μετά τη διαδικασία συγκρότησής του σε σώμα, διαμορφώθηκε ως εξής:
Πρόεδρος: Κουρτέσης Αντώνης
Αντιπρόεδρος: Κουρτέσης Μιχαήλ
Γενικός Γραμματέας: Κουρτέσης Χ. Σπυρίδων
Ταμίας: Καλησπεράτης Σπυρίδων
Μέλη: Γεωργοπάλης Β. Γεώργιος, Καλησπεράτης Αντώνης, Ίσερης Αθανάσιος, Κουρτέσης Κ. Σπυρίδων, Γεωργοπάλης Χρ. Γεώργιος».














