Ο Φαίακας Μαραθιά, μέσω της παρακάτω ανακοίνωσής του, εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τους τρείς ποδοσφαιριστές που αποχώρησαν από την ομάδα το τελευταίο διάστημα:
«Το Δ.Σ της Ομάδα μας ευχαριστεί θερμά τους ποδοσφαιριστές Γουναρη Κωνσταντίνο, Γουναρη Αλέξανδρο και Καββαδίας Βασίλη για την προσφορά τούς.
Τους ευχόμαστε ότι καλύτερο στην προσωπική τους ζωή αλλά και πολλές επιτυχίες με τις νέες τους Ομάδες».
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














