Για αύριο Κυριακή (23/5) ορίστηκε από την Ολυμπιάδα Καρουσάδων η Γενική Συνέλευση του σωματείου, όπου θα συζητηθούν σημαντικά θέματα που αφορούν την ομάδα.
Η σχετική ανακοίνωση των μπλέ έχει ως εξής:
“Καλούνται τα μέλη του Σωματείου μας σε Γενική Συνέλευση στο Πνευματικό Κέντρο Καρουσάδων την Κυριακή 23/05/2021 Ώρα 10:30 η πρώτη και 11:30 η δεύτερη
ΘΕΜΑΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΝΕΟ Δ.Σ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ!
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ”














