Ο Γιώργος Αβραμιώτης … μεταπήδησε από την Ακαδημία του ΠΑΟ Σφακιανάκης στην ανδρική ομάδα, καθώς έχει ξεχωρίσει για το ταλέντο του, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι του σωματείου με την ακόλουθι ανακοίνωση:
«Είμαστε στήν ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι στήν Ανδρική ομάδα τής Σχολής μάς θα αγωνιστεί ένα παιδί με πολύ ταλέντο κάι να είστε σίγουροι ότι στα επόμενα 2 χρόνια με σκληρή δουλειά θα τον δείτε να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΒΡΑΜΙΩΤΗΣ θα είναι ο εκλεκτός αθλητής πού θα έχει στήν διάθεση του ο Γιάννης Σφακιανάκης.
Ένας νεαρός αθλητής πού είναι υπόδειγμα χαρακτήρα τα τελευταία χρόνια στήν ακαδημία μάς με μεγάλη εξέλιξή.
ΓΙΩΡΓΟ σού εύχομαι καλή σεζόν χωρίς τραυματίσμους» ..













