Μέσω του ακόλουθου δελτίου Τύπου, ο Οδυσσέας Αυλιωτών γνωστοποιεί την συνέχιση της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή, Γιώργο Μποζίκη:
«Νέα σαιζόν , νέος προπονητής , νέοι παίχτες , νέοι κανονισμοί , νέα πρωτόκολλα ένα όμως παραμένει ίδιο ,ο κάτοχος του νούμερο 17 της φανέλας του ΟΔΥΣΣΕΑ μας .
Το ΔΣ ευχαριστεί θερμά τον Γιώργο Μποζίκη για την επιλογή του να είναι και την επόμενη σαιζόν μαζί μας κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους ,γιατί εκτός από μεγάλος παίχτης είναι και εξαιρετικός χαραχτηρας.
Του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική χρόνια με υγεία και επιτυχίες» .
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














