Την αποχώρηση των Νίκου Αρμένη και Αλέξανδρου Γρηγοράκη γνωστοποίησε η δευτεραθλήτρια της Β΄ Κατηγορίας, ΓΕΠ Παλαιοκαστριτών.
Τα σχετικά δελτία Τύπου των κυανέρυθρων, έχουν ως ακολούθως:
«Η ομάδα μας ευχαριστεί και εύχεται καλή συνέχεια στον Νίκο Αρμένη που μας βοήθησε όσο μπορούσε αλλά λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν μπορεί να συνεχίσει κοντά μας ! Καλή συνέχεια Νίκο και η πόρτα της ομάδα μας θα είναι πάντα ανοιχτή!
Επίσης η ομάδα μας ευχαριστεί τον Αλέξανδρο Γρηγοράκη και του εύχεται καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνει….!»














