Στο έμψυχο δυναμικό της ΓΕ Παλαιοκαστριτών προστέθηκε και ο Σπύρος Αυλωνίτης. Ο νεαρός μεσοαμυντικός μέχρι πρότινος ανήκε στην Κ19 του ΑΟΚ Κέρκυρα.
Το δελτίο Τύπου του σωματείου της μεσοβόρειας Κέρκυρας, έχει ως εξής:
«Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την απόκτηση του ΣΠΥΡΟΥ ΑΥΛΩΝΙΤΗ από την κ19 ενώ πιο πριν αγωνιζόταν στον Κρόνο Αργυραδων! Ο αριστερός μπακ χαφ που προτίμησε να βοηθήσει την ομάδα της περιοχής του παρά τις πολλές προτάσεις που είχε….Κάτι που μας τιμά και μας δίνει δύναμη για την δύσκολη συνέχεια!
Καλώς ήρθες παιχταρα μας» !
Επιμέλεια: ΕΛΙΝΑ ΝΕΡΗ














